常飲樽裝水會病?

蘋果日報報導左外國一位女仕因為經常覺得攰及出現水腫,但一向十分注重健康,連睇醫生都睇唔明發生乜事。於是在自然療法的指引下,得出事主的病因乃因為長期飲用樽裝水。而樽裝水最大的問題是未能提供足夠的鎂。(報導)

我覺得這個報導又好似誇大左,正常情況下其他食物都應該有足夠鎂質,可能她只是咁啱冇進食含鎂的食物吧。

之前分銷商同我講過蒸餾水會連水的礦物質都一併蒸走,於是我就問咁濾水器呢? 會否都過濾埋礦物質?

什麼是RO水?

原來濾水器都有好幾種,其中一種叫RO (Reverse Osmosis)

呢種過濾器本身係設計俾太空人用,因為太空冇水源,故此希望用RO過濾器把自己的尿變回水飲。當然會令到尿變為潔淨外,所有MINERALS都會隔掉,結果也會令水變成酸水。

跟自己提及的身體自愈機制一樣,如果長期飲RO水,有可能導致骨質疏鬆。小朋友亦冇足夠礦物質令小朋友供腦部發展。

 

 

Leave a comment